Wednesday 17 September 2014

TEMPAHAN DADIH CREAMER

Assalamuaikum... Semua

Allhmdullah....

Baru rasa nak update blog.. ini baru2 ini saya baru buat tempahan Dadih creamer gebu.. ini allhmdullah.. rezeki family byk juga tempahan saya diterima . kalau ada sesiapa nak buat majlis apa2 pun boleh call saya ye.. Insyallah saya akan sedaya upaya melakukan dengan baik.

tq, juga pelanggan2 saya yg sudi buat tempahan ..
Menerima tempahan dadih ke atas pelbagai majlis seperti jamuan,majlis hari lahir,kenduri kahwin,hari majlis di tadika,hari koperasi sekolah,hari sukan,hari guru,derma ke rumah anak-anak yatim,derma ke surau/masjid,majlis aqiqah dan lain-lain keraian. Sekitar kawasan #chukai , #kemaman #kijal .

Untuk tempahan,sila hubungi terus ke no. 0179400629 (call/sms)
Digalakkan membuat tempahan seminggu sebelum majlis berlangsung.

Berminat boleh whatassp saya 0179400629
Minimum 50pcs.

Selamat Mcuba.. kalau ade kekuranggan maafkan saya

AREA
#kemaman #bandarkemaman #geliga #bukit mentok #kijal #binjai .

No comments:

Post a Comment

Mustanir jam ratu malaya

https://www.youtube.com/