Sunday 23 November 2014

NEW!! PRODUK HR GROUP HI GOAT ..

Berita baik ....!!


Allahmdllah... Baru saya dapat tahu . Kopi Moganna 

Sebagai Minuman Anti kanser.




Ramai yang mempunyai pandangan dan persepsi negatif terhadap kopi berikutan kesan-kesan yang mereka alami setelah meminum kopi. Malah, ada juga yang terus memadamkan kopi daripada senarai minuman harian mereka. Mungkin mereka tidak mengetahui akan khasiat kopi yang hakikatnya memberi banyak manfaat kepada tubuh badan manusia. Saya juga percaya bahawa ramai lagi masyarakat kita yang masih masih memiliki pandangan serta tanggapan yang negatif terhadap kopi.
 Satu kenyataan di sebuah laman web kesihatan iaitu laman Coffee & Health oleh Institut for Scientific Information of Coffee (ISIC) mengenai kajian terkini yang membuktikan perkaitan antara pengambilan kopi dan gangguan neurodegeneratif seperti penurunan kognitif, penyakit Alzheimer, penyakit Parkinson dan strok. Neuodegeneratif merupakan penyakit yang tidak boleh diubati dan menyebabkan degenarasi progresif dan/atau kematian sel-sel saraf. Gangguan neurodegeneratif ini menyebabkan masalah pergerakan (ataxias) atau fungsi mental (dementias).
Ini juga telah dibuktikan melalui beberapa kajian epidemiologi. Laman rasmi World Health Organization (WHO) mendefinasikan kajian epidemiologi sebagai kajian taburan berkaitan aktiviti kesihatan dan aplikasi kajian tersebut terhadap kawalan penyakit dan masalah kesihatan yang lain. Kajian ini membuktikan bahawa pengambilan kopi dalam kuantiti yang sederhana nyata telah memberi manfaat terhadap keupayaan kognitif apabila usia semakin meningkat. Kajian ini turut membuktikan kesan pengambilan kopi mampu melambatkan penurunan fisiologi dan kognitif terutamanya dalam kalangan wanita dan mereka yang berumur lebih 80 tahun.
Kopi adalah minuman yang berasal daripada biji kopi dan mula diperkenalkan oleh orang-orang Rom dan Yunani seawal abad ke-13. Disebabkan kandungan kafeinnya, kopi mempunyai kesan rangsangan kepada mereka yang meminumnya dan hari ini kopi merupakan satu daripada minuman paling digemari di seluruh dunia serta boleh didapati dalam pelbagai perisa seperti Latte, Americano, Cappucino, Espresso dan Hacafino.

Kini terdapat pelbagai kopi di pasaran, dan di sini saya ingin memperkenalkan kopi kesihatan TERBARU DIPASARAN keluaran syarikat HR Marketing iaitu Kopi Moganna. Kopi Moganna merupakan kopi pertama di Malaysia yang menggunakan kopi Hacafino dan sememangnya diperbuat dari kopi berkualiti tinggi, Premium Brazilian.
Ianya adalah minuman yg penuh berkhasiat & memberi tenaga booster ilham daripada teh tarik dengan menggabungkan bersama-sama beberapa bahan aktif lain utk kesihatan tubuh kita.
Apakah bahan-bahan aktif yang baik utk tubuh itu? Setiap 1 peket HiGoat Kopi Morgana seberat 25g mengandungi :-
  1. Kopi Hacafino
  2. Mengkudu
  3. Buah Nona
  4. Durian Belanda
  5. Panax Ginseng
  6. Susu Kambing Asli
  7. Garam Bukit

Gabungan bahan-bahan aktif ini sangat sesuai untuk membantu mereka yang mengalami masalah kencing manis, darah tinggi dan bermasalah jantung, keguguran rambut, gout, kanser dan pelbagai lagi masalah kesihatan dewasa ini.
NAMUN BEGITU, HiGoat Kopi Moganna ini dicipta khas untuk anda yang sihat agar anda sihat sepanjang hari & seumur hidup.
Kini berubahlah kepada Kopi Moganna kerana lebih selamat, suci dan halal malah kesemua ramuan terpilih itu sememangnya tinggi antioksidan, susu kambing berkhasiat, rendah gula dan ekstrak herba terpilih seperti mengkudu dan cendawan merah amat baik untuk menjaga kesihatan dan sebagai minuman anti kanser.
Saya sendiri mula meminati kopi ini kerana rasanya, bahan2nya serta aromanya sendiri. Meminum segelas Kopi Moganna setanding kopi starbucks yang berharga puluhan ringgit. Minumlah segelas kopi ini pada waktu pagi dan segelas lagi pada waktu malam.
Layari laman ini untuk dapatkan secara online terus ke rumah anda..


No comments:

Post a Comment

Mustanir jam ratu malaya

https://www.youtube.com/