Sunday 22 July 2018

TESTIMONI SARANG BURUNG YAYAA BEAUTY

"Banyaknya perubahan selepas saya consume Yayaa Beauty Bird's Nest ni. Kulit saya semakin sihat, anjal dan cerah. Masalah Asthma saya juga semakin berkurangan. Setiap hari saya menjalani hari-hari saya dengan penuh bertenaga. - puan Nur, Kuala Lumpur" 

Antara khasiat Sarang Burung Walit adalah: 
-Melancarkan system aliran darah yang betul
-Melegakan pernafasan
-Membetulkan sistem urat saraf
-Memperbaiki sistem buah pinggang
-Memutih, melicinkan muka (untuk lelaki dan wanita terutama sekali wanita mengandung untuk bayi)
-Menghilangkan kedut kedut muka (untuk wanita dan lelaki)
-Menyegarkan mata
-Asma (lelah)
-Membuang air dalam paru paru (sekiranya anda mengidap penyakit paru-paru berair)
-Agen memperbaiki hepatitis B
-Meninggikan IQ (orang dewasa dan kanak kanak)
-Batuk batuk kronik
-Awet muda (lelaki dan wanita)
-Untuk tenaga b4t1n
.
sebarang pertanyaan, click link di bawah 
.
www.wasap.my/60179400629

.
#yayaabeautybirdsnest
#airsarangburungwalit

No comments:

Post a Comment

Mustanir jam ratu malaya

https://www.youtube.com/